ZWROTY I REKLAMACJE
Uważasz, że produkt, który u nas kupiłeś, nie jest zgodny z opisem, jest wadliwy lub
niepełnowartościowy? Możesz go reklamować z tytułu rękojmi w ciągu:
–12 miesięcy od momentu zakupu, jeżeli jesteś klientem firmowym;
–2 lat od momentu zakupu, jeżeli jesteś klientem detalicznym.
Im szybciej to zrobisz, tym więcej możliwości będziemy mogli zaproponować!
Jak złożyć reklamację?
1. Zachowaj opakowanie, w którym przyszła do Ciebie paczka, wraz z etykietami
nadawczymi.
2. Przygotuj imię i nazwisko osoby podanej w adresie dostawy.
3. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
4. Jeden z naszych konsultantów poprosi Cię o zdjęcia otrzymanego towaru oraz etykiety
nadawczej. Prześlij je na maila wraz z opisem problemu.
5. Konsultant zaproponuje Ci kilka rozwiązań..
- obniżenie ceny
- wymianę rzeczy wadliwej na wolną od wad
- usunięcie wady poprzez naprawę
- odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy, lecz żądanie to nie przysługuje w momencie,
gdy:
– wada jest nieistotna
– wymienimy rzecz wadliwą na wolną od wad bądź też wadę usuniemy
Nie ma to jednak zastosowania w sytuacji, gdy wymieniliśmy lub naprawiliśmy już produkt.
6. Jeżeli nie masz możliwości wysłać zdjęć, prosimy o odesłanie towaru na adres:
IRONPACK
ul. Chwarznieńska 91B
81-602 Gdynia
Do paczki należy załączyć pisemną informację, która powinna zawierać:
- dane, na które było składane zamówienie
- datę złożenia zamówienia
- opis problemu
- numer konta
1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku
postępowania reklamacyjnego.
2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez:
naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie
podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.