Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
 
Uważasz, że produkt, który u nas kupiłeś, nie jest zgodny z opisem, jest wadliwy lub
niepełnowartościowy? Możesz go reklamować z tytułu rękojmi w ciągu:
–12 miesięcy od momentu zakupu, jeżeli jesteś klientem firmowym;
–2 lat od momentu zakupu, jeżeli jesteś klientem detalicznym.
 
Im szybciej to zrobisz, tym więcej możliwości będziemy mogli zaproponować!
 
Jak złożyć reklamację?
 
1. Zachowaj opakowanie, w którym przyszła do Ciebie paczka, wraz z etykietami
nadawczymi.
2. Przygotuj imię i nazwisko osoby podanej w adresie dostawy.
3. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
4. Jeden z naszych konsultantów poprosi Cię o zdjęcia otrzymanego towaru oraz etykiety
nadawczej. Prześlij je na maila wraz z opisem problemu.
5. Konsultant zaproponuje Ci kilka rozwiązań..
- obniżenie ceny
- wymianę rzeczy wadliwej na wolną od wad
- usunięcie wady poprzez naprawę
- odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy, lecz żądanie to nie przysługuje w momencie,
gdy:
– wada jest nieistotna
– wymienimy rzecz wadliwą na wolną od wad bądź też wadę usuniemy
 
Nie ma to jednak zastosowania w sytuacji, gdy wymieniliśmy lub naprawiliśmy już produkt.
 
6. Jeżeli nie masz możliwości wysłać zdjęć, prosimy o odesłanie towaru na adres:
IRONPACK
ul. Chwarznieńska 91B
81-602 Gdynia

Do paczki należy załączyć pisemną informację, która powinna zawierać:

  • dane, na które było składane zamówienie
  • datę złożenia zamówienia
  • opis problemu
  • numer konta
 
1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku
postępowania reklamacyjnego.
2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez:
naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie
podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.
 
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@e-gtp.pl lub telefonicznie: 507 219 222. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
 
Zwrot produktów
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
 
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
 
1.Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
2.Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3.W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje
się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot
pieniędzy.
 
IRONPACK
Chwarznieńska 91b
81-602 Gdynia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl